16/02/2016

*בדקתי והמלצתי: כלי מטבח חדשים

מעשה בסיר בישול (חדש) עוף (מחולק), בצל, עגבניות וגם גמבה אחת
סיר בישול טוב הוא יד ימינו של כל בשלן וכלי שימושי בכל מטבח. אחד כזה שיבשל באופן אחיד, לא ישרוף לנו את האוכל, יתנקה בקלות וכמובן שיהיה גם נאה למראה (חתיך, אלא מה?!). אני נאמנה למספר סירי הבישול שלי, בעלי גודל משתנה שקבלתי במתנה לפני שנים רבות. הסירים שלי יוצאים ונכנסים ממדף המטבח בכל יום מחדש, אך גם מתחשק לרענן, לחדש ואני סקרנית לראות ולהתנסות במתחדש בתחום. לאחרונה קיבלתי לידי לבדיקה סיר בישול מסדרה חדשה, עשוי אלומיניום, כהה ויפה. לסיר הגדול (קוטר 26 ס"מ) מכסה שקוף ואוטם, ידית אחיזה נוחה וחריר לאדים. סיר הבישול הזה הוא מסדרת 'הום מרקט' ומיובאת עתה לארץ על ידי חברת מסלמני גרופ
!אז נכנסתי למטבח יחד עם הסיר החדש
לחצו על הצילומים להגדלה

.לשמחתי, לסיר החדש יש ידיות אחיזה נהדרות, הידיות צמודות לסיר ואחת בראש המכסה, כמה גדולות ונוחות הן לי במיוחד
מה הכנתי ? - ראו בצילומים
.חיממתי בסיר מעט שמן קנולה מעורב בשמן זית. הוספתי 3 בצלים בינוניים קלופים פרוסים דק. בחשתי, כיסיתי ובישלתי מעט
.בזקתי על הבצל מלח אטלנטי ושפע פפריקה מתוקה, בחשתי והמשכתי לבשל לריכוך
.הוספתי לסיר כקילו חלקי עוף (הסרתי את העור, אך זה לא חובה) ובישלתי מעט משני הצדדים להזהבה
הוספתי לסיר גמבה אדומה פרוסה דק, תוכן קופסא אחת (יבוא איטלקי) עגבניות חתוכות דק (משקל נקי 400 גרם), תיבלתי במלח נוסף, ופפריקה, כיסיתי עם המכסה ובישלתי כשעה נוספת. דאגתי להפוך את חלקי העוף מדי פעם בזמן הבישול. את חלקי העוף טעים להגיש עם פסטה
..נ.ב. הסיר אכן מתנקה בקלות, ואל תגלו לאף אחד באיזו שעה שטפתי אותו

 
:קצת נתונים על הסיר שלי וסדרת הסירים החדשה
ILAGתוצרת
.הרכב - אלומיניום דחוס בציפוי נון סטיק המצריך מעט שמן
בסדרה סירים (בגדלים 20,22,24,26) וסוטאז', מחבתות (בגדלים 20,24,26,28,30) וגם ווק
הסירים יתאימו לתנור (טרם אפיתי בסיר) וכמובן לבישול על כיריים וכיריים אינדוקציה
מחירי הסירים נעים בין 299.90-459.90 והם נמכרים במשביר ובחנויות כלי בית מובחרות, לרגל ההשקה בהנחות בין 20-30%

No comments:

assets Creative Commons License